We begrijpen dat je mogelijk vragen hebt over het waterschot van AquaDefender. Daarom hebben we de meest voorkomende vragen verzameld en de antwoorden voor je op een rij gezet. Of je nu meer wilt weten over levertijden, betalingsmogelijkheden of retourbeleid, je vindt hier alle informatie die je nodig hebt.
AquaDefender begon in 2021 met het ontwikkelen van AquaDefender. Met de hulp van productiepartner DPI BV en onze investeerders kunnen we in 2024 een fantastische producten gaan leveren. AquaDefender is een Besloten Vennootschap. Meer over de oprichters van Aquadefender lees je hier.
Je plaatst de AquaDefender in het kozijn op de dorpel. Hou er rekening mee dat de AquaDefender alleen goed afdicht als deze wordt geplaatst op een egale dorpel. Je hebt minimaal een dorpel van 6 cm nodig bij naar binnen draaiende deuren. Bij naar buiten draaiende deuren is minimaal een 4 cm dorpel nodig. Dit dient gemeten te worden bij een gesloten deur.
Twijfel je of de AquaDefender bij jou deur geinstalleerd kan worden? Klik dan hier en upload een foto van het deurkozijn met de deur open.
Twee zaken zijn van invloed op wanneer je de AquaDefender preventief installeert. Ten eerste je locatie. Woon je in een gebied waar wateroverlast zich voordoet bij code geel (>30 mm in 1 uur) of code oranje (>50 mm in 1 uur). Met de app van Weer Alarm Nederland word je goed op de hoogte gehouden en ontvang je Push-berichten voor weerwaarschuwingen en -alarmen voor je eigen provincie, regio Noord, Oost, West of Zuid, of het hele land.
De AquaDefender is grotendeels al in elkaar gezet. Voordat je de AquaDefender kan gebruiken dien je eerst de positie van de brug te bepalen. Daarna is de AquaDefender gereed voor gebruik bij noodgevallen.
AquaDefender wordt volledig in Nederland geproduceerd. Ook de toeleveranciers van AquaDefender zijn van Nederlandse bodem. Hierdoor houden wij de kwaliteitsstandaard hoog en wordt er een hoge mate van duurzame productieprocessen toegepast.
Bewaar de AquaDefender met alle onderdelen op een droge plek buiten direct zonlicht. Gedurende de opslag van De AquaDefender mag deze nooit op zowel de horizontale als de verticale rubbers rusten. Plaats de AquaDefender altijd ondersteboven bij voorkeur in de meegeleverde doos. Indien deze instructie niet wordt opgevolgd kunnen de rubbers gaan vervormen en hun werking verliezen.
Je bestelling wordt altijd binnen 1 werkdag verwerkt en verzonden vanuit Nederland. De producten van AquaDefender kunnen nu in de volgende landen worden bezorgd (inclusief track&trace):
Nederland – België: 1 dag
Duitsland: 2 dagen
Rest van Europa: 3 tot 7 dagen
Soms komt onze e-mail in de spamfolder terecht. Indien je geen e-mail van ons hebt ontvangen na je bestelling neem dan direct contact met ons op via info@aquadefender.nl
• Het product moet in de originele, onbeschadigde verpakking zitten. • Het product moet schoon en onbeschadigd zijn.
• De producten moeten binnen 14 dagen na de leveringsdatum naar ons teruggestuurd worden.
• Download het retour-/omruilformulier, vul deze in en voeg dit bij je pakket.
Als niet aan een van de bovenstaande voorwaarden wordt voldaan, behouden wij ons het recht voor om je retour te weigeren of om eventuele extra kosten in rekening te brengen voor het verwerken van de niet-in aanmerking komende retour.
1. Verpak het product opnieuw in de originele verpakking, zorg ervoor dat het product schoon en onbeschadigd is.
2. Download het retour-/omruilformulier, vult het in en voeg het bij je pakket.
3. Stuur je retourzending binnen 14 dagen na levering naar het adres dat op het formulier vermeld staat.
• Je bent verantwoordelijk voor de verzendkosten voor het retourneren van uw product. Verzendkosten worden niet terugbetaald.
• Pakketten met onvoldoende frankering worden niet geaccepteerd.
• Gebruik een traceerbare verzendservice. We kunnen niet garanderen dat we je geretourneerde product zullen ontvangen. Het is jouw verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat het retourpakket wordt afgeleverd op het adres dat op het retourformulier staat.
• Retourzendingen die worden afgeleverd bij een afhaalpunt of een ander adres worden door ons niet geaccepteerd.
• Als je defecte of verkeerde producten hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via info@aquadefender.nl voordat je deze retourneert. Wij zullen een retourlabel verstrekken. Verzendkosten worden niet vergoed zonder voorafgaand contact.
Zodra je retourzending is geïnspecteerd en in goede staat bevonden, zal jouw terugbetaling worden verwerkt en ontvang je deze binnen 14 dagen.
Heb je het antwoord op je vraag niet gevonden?
Als jouw vraag niet tussen de veelgestelde vragen staat óf als je meer gedetailleerde informatie nodig hebt, staan we voor je klaar. Neem contact met ons op via de chat, het contactformulier (interne link naar contactpagina) of bel ons direct. We helpen je graag verder.